Київ знову опинився в транспортному пеклі. Після тривалих місяців боротьби з підтопленнями в метро та постійними заторами, у нас обрушилася пішохідна частина Воздухофлотського путепроводу. І це лише початок – у місті багато інших мостів, які також можуть стати небезпечними.

Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!

Підписатися

Журналістка Марія Гураль проекту "Наше Діло" вирішила розібратися в ситуації і з'ясувала цікаві речі.

На міст "забили" – від нього відвалюються шматки бетону, а арматура починає іржавіти. Нещодавня аварія на синій гілці метро ще раз показала, наскільки ми залежимо від стану інфраструктури. Мосту Метро не робили капітальний ремонт 58 років.

Киевский метрополитен

Дмитро Макагон з Київавтодору пояснює, що все це відбувається через недостатнє обслуговування. У 2018 році нам обіцяли капітальний ремонт, але він так і не розпочався. У 2019 році зробили лише косметичний ремонт, який ніяк не вирішує проблеми.

Популярні статті зараз На державу не розраховуйте: українцям радять подбати про пенсію своїми силами Чоловіків будуть випускати за кордон за новими правилами: що зміниться з листопада Гороскоп на тиждень 4-10 листопада для всіх знаків Зодіаку: пригоди Овнів, лікарні Близнюків та пік Скорпіонів В Україні проводять масштабне зміну системи пенсій: скільки "знімуть" з реальних зарплат Показати ще

Зараз знову обговорюють можливість робіт з використанням кредитів від Європейського банку реконструкції та розвитку, але поки реальних дій не видно. Турецька компанія "Онур" отримала підряд на протипожежні роботи, але без належної конкуренції.

Міські влади запевняють, що ремонтні роботи не вплинуть на роботу метро, але поки міст стоїть без змін, виникає питання: що вони будуть робити, якщо він обрушиться? Поїздки по інших мостах, наприклад, Патона, зараз – це справжня гра на межі.

Максим Бахматов, голова Офісу трансформації, поділився своїми переживаннями, коли проїжджає по цьому мосту, і це звучить тривожно.

Якби в Києві був супергерой, ним міг би стати Подільсько-Воскресенський міст, який має з'єднати лівий і правий береги. Але, на жаль, за 20 років його будівництва так і не дійшли до кінця. Бахматов прямо говорить:

"В міст вгашено 20 мільярдів гривень, і там зроблений один лепесток на Русанівські сади. А ви бачили там дорогу? Там звичайно не хайвей, щоб ним користуватися. А куди він має бути зроблений? Звичайно, на Троєщину. І вони недобудували, бо фінального проекту немає. Де він проходитиме, ніхто не знає".

Всесвітній банк колись рекомендував Києву не будувати нові мости, поки не приведуть в порядок старі.

Інженер Дмитро Макагон пояснює: "Нам потрібно розібратися з існуючими, навести порядок, а вже потім будувати". Це звучить логічно, але в реальності, схоже, мало що змінюється.

Поки кияни сподіваються на мости, які все ще існують лише на папері, старі споруди продовжують руйнуватися. Хто, якщо не ми самі, має стежити за станом нашої інфраструктури і пам’ятати про те, що кожна поїздка містом – це маленька пригода з невідомим кінцем.