Державний ПриватБанк зараз стикається з труднощами у випуску нових банківських карт, тому клієнтам рекомендують і далі використовувати старі карти, навіть якщо їхній термін дії завершився.
Про це пише Політека.
Про ситуацію стало відомо з скарги, опублікованої на порталі "Мінфін", де користувачі залишають відгуки про роботу фінансових установ.
За словами одного з клієнтів ПриватБанку, його мати, яка обслуговується в ПриватБанку, зіткнулася з проблемою: після закінчення терміну дії карти вона звернулася до відділення для її перевипуску, але отримала відмову через відсутність пластикових носіїв. Жінці ж порадили продовжувати користуватися старою карткою.
"Моя мати є клієнткою банку. У неї закінчився термін дії карти. Вона звернулася до найближчого філіалу, щоб перевипустити карту, де їй сказали, що у зв'язку з відсутністю пластику не перевипустять карту, і вона може далі користуватися нинішньою картою, тому що воєнний стан і т.д.", - зазначив автор відгуку.
При цьому клієнт ПриватБанку скаржиться на незручності, з якими стикається його мати під час розрахунків: кожен касир відзначає закінчений термін дії, а сам платіж проходить із затримкою.
ПриватБанк поки що не прокоментував ситуацію. Відомо, що ПриватБанк вже неодноразово продовжував дію карток, термін яких закінчився після 24 лютого 2022 року. Вони залишаються в силі для більшості угод, у тому числі для розрахунків у магазинах. Водночас проблеми можуть виникати при оплаті на закордонних сайтах і підключенні карти до сервісів з регулярною підпискою, оскільки деякі платформи не приймають такі пролонговані карти.