Існують випадки, коли в мобільному додатку "Резерв+" відсутня інформація про відстрочку від мобілізації, хоча у громадянина є відповідний документ. Це означає, що дані не були внесені оператором ТЦК та СП до Єдиного реєстру призовників "Оберег".
Про це повідомила заступниця міністра оборони України з цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Катерина Черногоренко в ефірі телемарафону. Передає Укринформ.
Замміністра пояснила, що "Резерв+" відображає лише ті дані, які оператори ТЦК вносять до реєстру "Оберег". Якщо у громадянина є паперовий документ про відстрочку, але він не бачить цього в додатку, слід звернутися до служби підтримки ТЦК для коректного внесення інформації до реєстру. Після цього статус відстрочки відобразиться в "Резерв+".
Черногоренко зазначила, що деякі типи відстрочок можна замовити через додаток без звернення до ТЦК.
"Як тільки ви замовляєте цю відстрочку, ми перевіряємо це в інших реєстрах. Наприклад, у реєстрі актів цивільного стану, якщо це багатодітні батьки, і складаємо результат одразу в "Оберег", і в режимі двох-трьох секунд ви бачите це в "Резерв+". Вчора ми додали в "Резерв+" третій тип онлайн-відстрочок — це багатодітні батьки. Спочатку для тих, хто має троє або більше неповнолітніх дітей в одному шлюбі", — розповіла вона.
Замміністра оборони пояснила, що це пов'язано з синхронною роботою з іншими реєстрами. Ці дані повинні бути отримані з Державного реєстру актів цивільного стану Мінюсту.
Черногоренко зазначила, що для використання відстрочки потрібно авторизуватися в мобільному додатку "Резерв+", завантажити військово-обліковий документ і подати запит через відповідний пункт меню. За її словами, після "кількох кліків і трохи очікування статус відстрочки автоматично відобразиться у військово-обліковому документі".
Вона також додала, що вже більше 150 тисяч людей скористалися цією послугою через смартфон.
Раніше "Телеграф" писав, як отримати електронний військовий квиток у "Резерв+" або "Дія". Електронний документ має таку ж юридичну силу, як і паперовий.