Українські користувачі мобільних операторів з 8 січня почали скаржитися на уповільнення роботи мобільного інтернету. Особливо це стало помітно у другій половині дня.
"Телеграф" звернувся за коментарем до популярних українських провайдерів. Причину там пояснюють зростанням навантаження на базові станції.
В операторі "Київстар" не надали відповіді на запитання, тоді як у Vodafone кажуть, що спочатку потрібно зрозуміти, в чому причина таких змін.
Зрозуміле пояснення дали лише в Lifecell, де зазначили, що у другій половині дня зазвичай збільшується кількість користувачів, які переглядають медіа та користуються мережею для роботи і розваг. Таким чином, зростає навантаження на базові станції, через що швидкість з'єднання падає. Особливо це відчувається в густонаселених районах.
Зазвичай у разі проблем з інтернетом мобільні оператори рекомендують знизити якість переглянутого відео або взагалі не дивитися його, вимкнути автозавантаження медіа в месенджерах, а також відмовитися від використання відеодзвінків.
Як повідомлялося раніше, "Київстар" з 20 грудня суттєво підвищив ціни на зв'язок. Тарифи зросли в середньому на 25%, і це відчутна для користувача різниця.
Проте підвищення тарифів торкнулося і інших операторів мобільного зв'язку. Зокрема, суттєво піднялася вартість послуг оператора Vodafone.