п’ятниця27 грудня 2024
rezzonans.in.ua

У Києві намагаються врятувати унікальний трамвай часів Другої світової війни (фото).

Електровоз виготовлено з німецького локомотива ЕТ-4 на КТЗ.
В Киеве пытаются спасти уникальный трамвай времён Второй мировой войны (фото).

Київське транспортне співтовариство (КТС) звернулося до КП "Київпастранс" з проханням зберегти рідкісний промисловий електровоз ЕЛ-1. Наразі він знаходиться на території старого Дарницького трамвайного депо.

Активісти пропонують передати цей історичний транспортний засіб до музейної колекції, щоб убезпечити його від подальшого занепаду. Про це говориться на сторінці спільноти у Facebook.

"Велике прохання до Київпастрансу зберегти цей трамвай і, по можливості, передати його в музей", — звертається КТС.

Користувачі мережі пишуть, що один з ЕЛ-1 не зберегли. Він знаходився на території Подільського депо.

Історія електровоза

Електровоз ЕЛ-1 був побудований у 1942 році на базі німецького локомотива серії ЕТ-4. Перебудова виконувалася на Київському трамвайному заводі, що забезпечило його адаптацію до місцевих умов експлуатації. Призначення ЕЛ-1 полягало у роботі на промислових і міських маршрутах, зокрема в складі транспортної інфраструктури столиці.

0

Трамвай обладнаний кабінами управління в обох секціях, що забезпечує зручність експлуатації на коротких маршрутах. Він є прикладом інженерного підходу періоду Другої світової війни, коли була необхідність модернізувати транспорт через обмежені ресурси.

1

Протягом свого використання ЕЛ-1 працював на кількох об'єктах Києва, включаючи трамвайні депо імені Шевченка та Дарницьке депо. Наразі електровоз ЕЛ-1 є справжнім раритетом.

2

Раніше "Телеграф" показував, як виглядали новорічні ялинки в Києві у 20 столітті. Спочатку святкові дерева ставили на Майдані Незалежності, однак після Революції Гідності 2014 року ялинка була раз і назавжди перенесена на Софійську площу.